Een dagje relaxen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Pien Klieverik - WaarBenJij.nu Een dagje relaxen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Pien Klieverik - WaarBenJij.nu

Een dagje relaxen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Pien

22 Juli 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Nadat we gister San Fransisco bezocht hadden vonden we het wel even tijd voor een relaxdagje;) vanochtend mochten we dan eindelijk uitslapen (jawel tot 9 uur) en zijn na het ontbijt op weg gegaan naar de kust, we gingen via Highway 1 (bekende snelweg) maar het was nog maar een klein stukje,morgen rijden we een langer stuk via deze weg!

We zijn nu op een KOA Camping in Santa Cruz, hele leuke/mooie camping waar veel te doen is, nino heeft al 'stiergereden' op zo'n luchtkussen en er is een zwembad met heeél koud water,even bikkelen dus maar daarna erg lekker:D overdag is het hier 30 graden dus kun je lekker in de zon liggen maar nu ik dit schrijf is het hier alweer heel erg afgekoeld,papa is bezig met het vuurtje waar we straks lekker dichtbij gaan zitten anders is het niet te doen!! We hebben dus lekker uitgerust vandaag en gaan morgen op weg naar Carmel-by-the-sea, een bekend kustplaatsje! Daar in de buurt gaan we ook slapen, in Santa Margarita! We willen de zee nog graag zien deze week (deze camping zou 'aan zee' liggen maar we hebben hem vooralsnog niet kunnen vinden:P)

Hoe is het in oldenzaal (en alle andere vakantiebestemmingen?) hopelijk heeft iedereen het net zo leuk als ons en is het voor de mensen in twente een beetje lekker weer!!;)

Ciaaaooooooo liefs ons allen

Ps, wat toevallig van Donna!! had ze bij jullie ook zo'n gigantische 3D zonnebril en zwarte handschoentjes en een heel gaaf kapsel+bijbehorend petje?? Haha maar wel een hele aardige vrouw (en hopelijk leest ze dit nooit)

• 22 Juli 2009 - 06:26

Elise:

Jullie hebben groot gelijk een dagje rusten is ook wel lekker.
    In Oldenzaal is het erg rustig wat betreft vankantieganger valt het erg mee heb het wel eens drukker gezien. Het weer is hier niet slecht 20 - 24 C vorige week was het veel slechter.
    Groetjes

• 22 Juli 2009 - 11:53

Peet & Lon:

Ja!!!! Het kan niet missen , dat is dezelfde Donna. Ontzettend enthousiast mens!!!
    Geniet nog van jullie laatste week en wie weet kom je Clint Eastwood nog tegen. Doe hem dan de hartelijke groeten van ons.
    Liefs

• 22 Juli 2009 - 11:54

De Meisjes:

Enne...Pien, er is niets aan op donderdag bij Ter Stege als jij er niet bent!!!
    Groetjes van de meisjes :
    je weet wel, Margreth , Marijke & Ilon

• 22 Juli 2009 - 14:03

Gerrie:

Hoi, hoi, groot gelijk dat jullie 1 dagje uitrusten. Doen wij namelijk ook.
    Fijn dat jullie het zo mooi hebben. In Oldenzaal is het zoals altijd in de vakantie
    heerlijk rustig (ik word oud, lol) en het weer is prima. Gisteravond geregend (goed voor de tuin) en vandaag weer mooi. Bewolkt en zon wisselen elkaar af. Zo'n 23 graden. Nou, veel plezier nog en we lezen wel weer. Groetjes vanuit Boeskoolstad

• 22 Juli 2009 - 18:19

Naomi En Kelly:

bij ons in ede is ook alles goed wat een leuke foto van die zeeleuwen echt gwappig om te zien nou veel plezier nog en tot binnenkort groetjes uit ede

• 23 Juli 2009 - 12:00

Opa En Oma Smelt:

Hallo allemaal,

Wij hebben gelezen dat jullie erg genieten van deze vakantie

wij wensen jullie nog veel plezier en Daisy alvast een fijne verjaardag toegewenst zaterdag

XXX opa en oma smelt

• 23 Juli 2009 - 18:42

Jarno:

Hallo tante Karin,ome Rudi,Nino, Daisy en Pien.

In Cochem hadden wij mooi weer en wij zijn ook nog naar de dierentuin in Emmen geweest.

Ik hoop dat jullie nog goed weer krijgen.

Wij wensen Daisy en de rest van de familie zaterdag een gezellige dag toe.

hier is het geen super weer.
    Soms nog een zonnetje.

Groetjes Jarno en fam.