The end.... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Pien Klieverik - WaarBenJij.nu The end.... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Pien Klieverik - WaarBenJij.nu

The end....

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Pien

26 Juli 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

The end......

Na 21 avontuurlijke,lange,vermoeiende,spannende,enerverende maar bovenal geweldige dagen zijn we aan het eind van onze reis gekomen! We hebben bergen en valleien getrotseerd,verschrikkelijke hitte overwonnen en de Colorado river met al zijn versnellingen verslagen......als ware avonturiers trokken we met onze camper door de Amerikaanse plattelanden,door de warmste woestijnen,over de hoogste gebergten en door het frisse San Fransisco, iedere dag was weer een verassing en we werden wakker op de mooiste plekken met zowaar nog mooiere uitzichten......kortom, het was fantastisch!!

Neeeee grapje hoor, nu even terug naar de Twentse nuchterheid;) we hebben het zeker mooi gehad maar zoals Rudi altijd zegt, er is een tiet van komen en er is een tiet van goan;)! De tiet van goan is nu gekomen en dus zijn we allemaal druk bezig met inpakken,schoonmaken,afwassen en afscheid nemen (van onze vakantievrienden voor 3 dagen,waaronder 2 mensen uit Las Vegas die dagelijks met pistool op zak lopen en Bush HATEN)......er zijn hier gekke mensen dat hebben we wel ontdekt in die 3 weken;)

Vandaag hebben we zo'n beetje de hele dag het zwembad voor ons alleen gehad,iedereen trekt er hier op uit overdag dus leek het even ons privé zwembad,inclusief hot tub,maar het was bloedje heet vandaag dus die hot tub lieten we maar even voor wat hij was!! Lekker gerelaxed dus en nog even van de zon genoten,vooral karin (het is net of ze op wintersport is geweest,haar bril staat zo in haar gezicht dat het lijkt alsof ze hem nog op heeft!!)

Vanavond (voor het eerst deze vakantie!!!) hamburgers gegeten (op onze leuke bbq die totaal niet snapt wat de bedoeling is van een bbq,namelijk dat hij warm wordt en vlees bakt,maar goed het is gelukt met veel geduld)

Morgenvroeg brengen we onze camper weg en om 17.40 plaatselijke tijd vliegen we richting Hollanda!

We hebben jullie gemist en dus ook veel zin iedereen weer te zien:D!! Hopelijk is het in Nederland een beetje lekker weer!

Super dat jullie ons met zoveel enthousiasme gevolgd hebben en leuke reacties hebben geplaatst,vonden we erg leuk en ook om jullie mee te laten genieten van al het moois dat we hier hebben gezien!

Voor nu slaap lekker en zoals onze favoriete weerman Piet altijd zegt: 'Vanuit een zonnig California met af en toe een wolkje maar doorgaans blauwe lucht zeggen wij; 'Oat Moarn en tot morgen'!

Bye bye, liefs ons 5!

Ps, sorry voor de mensen die graag meer foto's hadden willen zien,het duurt echt een half uur per foto en het bereik is lang niet overal even goed!! Alle foto's en filmpjes zijn vanaf 28 juli voor iedereen te bezichtigen aan de Abe Lenstrastraat 16 (bel even voor een afspraak) (geintje)

• 27 Juli 2009 - 06:33

Elise:

Het slot verhaal van jullie maakt het af en dat jullie nu echt naar huis gaan. Ik dacht nog even het bevalt jullie zo goed dat jullie er misschien wel blijven (geintje)
    We zijn blij dat jullie weer terug komen naar Nederland.
    Goed reis en tot in Hollanda?????

• 27 Juli 2009 - 07:02

Peter En Ilon:

Hoi allemaal, we hebben genoten van jullie prachtige verhalen,we zullen het missen.
    We wensen jullie een goede vlucht toe en tot ziens in Nederland

Groetjes

• 27 Juli 2009 - 22:05

Domi:

Yes, yes, yes.. de familie Klieverik komt weer thuis! Helaas.. kan ik jullie niet welkom heten:(.. Tot over 2,5 week en dan wil ik alle verhalen horen!!
    Hele dikke kus en ik hoop dat jullie een goede reis terug hebben gehad!

Domi