hot&cold,carmel-by-the-sea en santa barbara!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Pien Klieverik - WaarBenJij.nu hot&cold,carmel-by-the-sea en santa barbara!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Pien Klieverik - WaarBenJij.nu

hot&cold,carmel-by-the-sea en santa barbara!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Pien

24 Juli 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hi lieve allemaal!!

Hier even snel een berichtje vanuit Malibu beach, wij zijn vandaag na een lange dag aangekomen op RV Park malibu beach,de familie tijkotte is hier ook en we hebben vanavond een gezellig avondje gehad en veel gelachen!! Het is nu 00.20 maar we kunnen nog niet slapen dus vandaar even een update! Deze camping is aan zee en we hebben vanuit onze camper 'ocean view' dus hopelijk kunnen we morgen nog wat dolfijnen zijn!!(toen we hier aankwamen was het al schemerig)

Gister hebben we een leuke dag gehad, toen we 'sochtends wakker werden was het IJSKOUD en moesten we ontbijten met dikke kleren aan (echt een raar land hier),vervolgens op weg gegaan naar Carmel-by-the-sea, een dorpje aan de kust waar Clint Eastwood burgemeester is,echt heeeel schattig en 'pittoresk' dorpje met hele aardige mensen en leuke winkeltjes,hebben nog Levi's spijkerbroeken gescoord en lekker op het strand gewandeld,heel leuk dus!! Daarna op weg naar Santa Margarita waar we tussen de cowboys op een camping in the middle of nowhere hebben geslapen,maar wel leuk:D

Vandaag zijn we weer vroeg opgestaan (voor de verandering) en gingen op weg naar Santa Barbara, het was een heel eind rijden (onderweg nog een zwaar auto ongeluk gezien,auto+caravan total loss en lag op de kop in de berm,gelukkig wist nino zeker dat de mensen nog leefden want 'wie had anders de politie gebeld' hahaha) Rond half 2 waren we er,we hadden geluk want hebben in 1 x de hoofdstraat gevonden, een heel leuk dorpje maar wel voor rijke mensen, en er waren veel zwervers!! We wilden nog naar Neverland,het landgoed van micheal jackson, maar dat was volgens de mensen daar nog een heel eind dus daar maar vanaf gezien!! Zijn toen maar even het stadje ingelopen en wat kwamen we tegen.....een Abercrombie&Fitch winkel,eindelijk:D! We hebben allemaal flink ingekocht en ook goed aan het thuisfront gedacht;) tegen het eind v/d middag weggereden op weg naar de camping, onderweg gestopt bij BestBuy (nino's gloednieuwe ipod touch had waterschade en deed het niet meer (niemand weet wie het heeft gedaan) (nino denkt pien) (maar zij zegt van niet), maar goed,hebben een nieuwe gekregen met korting en hopen de rest thuis op de verzekering te kunnen verhalen....afwachten!! Ook lekker gegeten bij zo'n buffetrestaurant,waar we ons weer konden verbazen over 'big fat american people' met borden vol eten;)

Weer een paar leuke dagen dus!! Morgen gaan we naar Hollywood en Beverly Hills maar eerst morgenvroeg de fam tijkotte uitzwaaien want die gaan alweer richting boeskoolstad;)

Tot snel allemaal!!!!!!!

Liefs ons x

Ps, bedankt voor jullie reacties echt leuk!!

• 24 Juli 2009 - 08:05

Peter & Ilon:

Het is gewoon een verslaving geworden om jullie verhalen te lezen.
    Echt super leuk.
    Doe ze groeten in the Hills.
    Geniet er van
    Liefs van ons