A long day in Hollywood en Lang zal ze leven!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Pien Klieverik - WaarBenJij.nu A long day in Hollywood en Lang zal ze leven!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Pien Klieverik - WaarBenJij.nu

A long day in Hollywood en Lang zal ze leven!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Pien

25 Juli 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

We zijn nu op de camping in Pomona, een stad onder de rook van LA,hier blijven we de laatste 3 nachten want het is dicht bij de camperverhuur dus erg handig (en ook wel een prima camping,kleine plaatsen maar een lekker zwembad dus wel oke)

Vandaag wilden we Beverly Hills en Hollywood en de Walk of fame bezoeken.....nou dat was makkelijker gezegd dan gedaan!! Rond kwart over 10 reden we weg bij de camping,het was ong 3 kwartier naar LA,rudi had 'hollywood boulevard' in de TomTom gezet dus het zou allemaal goedkomen,toen we er waren was het midden in een woonwijk op 1 van de hollywood hills,dus met scherpe bochten en behoorlijke afdalingen;) nadat we ongeveer 30 mensen om de weg gevraagd hebben,en alle kanten van dat gedeelte van LA hadden gezien waren we om 2 uur EINDELIJK op de walk of fame,ondertussen hadden we al wel de poort van Beverly Hills, wat riante huisjes in de Hollywood hills en de witte letters in de bergen gezien,maar we waren toch wel erg blij dat we het hadden gevonden;) eerst hadden we nieteens door dat we het hadden gevonden, uit het niets liggen eropeen sterren op de stoep met namen erin,en het was echt een heeeeéele lange straat,er waren ong 1200 sterren dus dan kun je je voorstellen hoe lang ongeveer!! Na wat zoeken hadden we de ster van Micheal Jackson gevonden, waar een gek mens bij zat te mediteren met een kartonnen bord naast zich waar dingen opstonden als 'Micheal jij was een engel, ik heb zoveel verdriet,micheal jij maakte mijn leven waardig en micheal ik zal om je rouwen tot ik zelf sterf',echt 'wacko' dus!!! We hebben ong 2 uur daar rondgelopen en veel 'filmsterren' gezien waaronder een Marilyn Monroe look-a-like die uit Nederland kwam (ze heette eigenlijk maaike)! Om 3 uur was Daisy jarig (voor Nederlandse begrippen dan) en hebben we op de hollywood boulevard voor haar gezongen!! Nu is ze dan eindelijk 16:D:D vanavond om 12 uur vieren we het nog een keer en morgen in Universal Studios nog de hele dag,een extra lange verjaardag dus!!

Nu stop ik ermee want de vlaggetjes hangen aan de camper en de taart wordt zo aangesneden!! (een big american pie met extra veel whipped cream,beter kan niet;))

We'll see y'all soon!

Ps, we willen even een speciaal bedankje brengen aan onze 'groupies' Peter en Ilon, erg leuk dat we bij elk verhaal op jullie reactie kunnen rekenen!! (we moesten vanochtend erg lachen toen we de laptop aanzetten en we alweer 1 reactie hadden,rara van wie!! maar erg leuk dankje:D)

• 25 Juli 2009 - 06:33

Gerrie:

Hoi luitjes, het is hier zaterdagmorgen 08.30 uur en ik wil Daisy van harte feliciteren met haar 16e verjaardag! Dit ook namens Marcel en Oma Klieverik! Ook alvast een goede terugreis voor jullie. Wij vertrekken namelijk morgen naar de Bodensee, dus bij deze.
    Dank voor het mooie reisverslag. See you at home.

• 25 Juli 2009 - 10:10

De Davjes Uit Ede:

Hallo allemaal daar in het verre Amerika....and a Happy Birthday to you "Daisy" 16 jaar alweer. Whoow how time flies...!! Geniet nog maar lekker van die laatste dagen daar...and we'll see you all soon...!!!!!

Groetjes en alvast goede reis gewenst van Eddy, Brenda, Naomi en Kelly.. :-))

• 25 Juli 2009 - 10:45

Greet:

Hallo Klieverikjes

Zit te smullen van jullie verhalen. Het is net of ik er ook weer bijben. Heb denk ik ongeveer dezelfde reis met caroline gedaan alleen dan verzorgd. Jullie moeten alles met Gloria doen en dat valt niet mee hoor ik :-)
    Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben. Amerika bevalt je dus wel Pien..gelukkig maar. Kun je met plezier toeleven naar je "nieuwe"ervaring straks.
    Veel plezier nog daar in de States en Karin...tot ziens bij "de Tijd"

Groetjes Greet

• 25 Juli 2009 - 13:10

Fam. Smelt:

Hallo daar!
    Daisy van harte gefeliciteerd met je 16e verjaardag! Maak er een leuke (lange) verjaardag van! Verder jullie allemaal nog heel veel plezier!!! Groetjes de Smeltjes.

• 25 Juli 2009 - 13:22

Oma, Marcel En Elise:

Daisy nog van harte gefeliciteert namens ons. Oma wou het geld liever niet verbellen daarom krijgt daisy het persoonlijk. Oma is heelblij dat jullie bijna terug zijn. Nog veel pleziet de laatste paar dagen en kom heel en gezond terug.
    Groetjes

• 25 Juli 2009 - 18:16

Pim En Panja:

Allereerst; Daisy van harte met je 16de verjaardag en nog vele jaren!!! Had heel wat in te halen met lezen we zaten nl een paar dagen zonder internet. Maar goed ik ben weer bij en wat is het leuk om te zien dat jullie een ontzettend gave vakantie hebben. Geniet nog lekker van deze paar laatste dagen zo kunnen jullie je weer voorbereiden op de terugreis. ps Karin heb je nog genoeg tabletjes tegen de vliegangst??? Tot snel in boeskoolstad en heel veel plezier nog. Dais, we gaan er zo een op je drinken! Liefs Pim en Panja

• 25 Juli 2009 - 19:43

Nichtje Kelly:

Hallo Allemaal
    Is het leuk in Amirika Daisy Van Harte Gefeliciteerd Met je verjaardag Nou Nog veel plezier en doe de groeten
    Kussies Kelly Davelaar