Time to go!! - Reisverslag uit Oldenzaal, Nederland van Pien Klieverik - WaarBenJij.nu Time to go!! - Reisverslag uit Oldenzaal, Nederland van Pien Klieverik - WaarBenJij.nu

Time to go!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Pien

18 Augustus 2009 | Nederland, Oldenzaal

Hi lieve allemaal, na lang wachten en 2 gezellige weekjes nog in oldenzaal (boeskool altijd feest;)) is het dan eindelijk zo ver....morgenvroeg om half 10 vertrek ik!

De afgelopen dagen waren heftig,moeilijk maar aan de andere kant ook heeél leuk. Ik wil iedereen die op wat voor manier dan ook aan me heeft gedacht of is langs geweest heel erg bedanken, echt top!!! Alle kaartjes,knuffels,ganzen,foto's,boekjes en andere cadeautjes zitten inmiddels veilig in mn koffer dus vergeten zal ik jullie zeker niet! Mn vriendinnetjes hebben een super gaaf boek gemaakt met herinneringen,foto's en nog veel meer leuks dus daar kom ik de 15 uur durende reis wel mee door!!

Het is wel goed om morgen weg te gaan,heb er lang op gewacht en er is veel voorbereiding aan vooraf gegaan,ik ben opgelucht als ik eenmaal in het vliegtuig zit en alles is goed gegaan! Afscheid nemen van de rest morgen op schiphol zal niet makkelijk zijn maar we moeten maar onthouden dat 10 maandjes zo voorbij zijn!! Voor je het weer ben ik er weer om jullie te vermaken of soms vervelen:P

Morgen om 14.55 gaat ons vliegtuig naar Londen, daar moeten we een paar uurtjes wachten en vliegen dan richting Philadelphia! 1e nachtje slapen we in een hotel en dan de volgende ochtend met de trein richting de universiteit.........er staat me dus heel veel leuks en spannends te wachten en ik moet zeggen dat ik ondanks de zenuwen niet kan wachten tot ik er echt ben!

Voor nu voor de laatste keer veel liefs vanuit Nederland, ik denk aan jullie (tussen alle bedrijven door) en tot over 10 maandjes!! En hou me op de hoogte van alles in Twente,Groningen,Amsterdam,Utrecht en Leeuwarden want ook jullie gaan een toptijd tegemoet en ik wil alles horen:D! (ja ook uit twente, het laatste nieuws over de supermarkt in rossum bijvoorbeeld)

Liefs Pien

Ps, ik weet niet hoe snel ik een volgend berichtje kan plaatsen,zit de eerste week nog niet in mn echte kamer en onze dagen zijn helemaal volgepland maar, ik doe mn best!:)








  • 18 Augustus 2009 - 08:00

    Annemarie:

    Jij, nu in de auto met de hele familie! tis 10 uur, eindelijk iedereen uitgezwaaid nog een paar uurtjes dan vlieg je Amerika binnen voor 1 groot avontuur! heel veel succes en ik blijf je volgen...liefs Annemarie

  • 18 Augustus 2009 - 16:10

    Alet:

    Lieve schat, je zit nu boven in de lucht.. Hopelijk heb je een goeie vlucht:) Ik denk aan je, veel liefs uit Nederland X

  • 18 Augustus 2009 - 17:14

    Gerrie:

    Lieve Pien,

    Als je dit leest ben je (denk ik ) over.
    Veel sterkte, succes, plezier, genieten en alle geluk etc. etc. Liefs Marcel en Gerrie

  • 19 Augustus 2009 - 08:12

    Marloes:

    hi Pien,

    Hoop dat je een goede vlucht heb gehad.Geniet van de tijd die komen gaat. veel liefs Marloes

  • 19 Augustus 2009 - 11:30

    Panja:

    Ha die Pien,

    hoop dat alles goed is gegaan en natuurlijk houden we je op de hoogte van alle nieuwtjes en roddels!!! Pim en ik wensen je een hele fijne tijd en geniet ervan. En denk erom; wel weer terug komen ook al lop je een heel lekker ding tegen het lijf; neem die dan maar mee hier naar toe!!

    xxxx

  • 19 Augustus 2009 - 20:41

    Pia:

    Ha die Pien,

    Ook wij willen je nogmaals veel succes en plezier toewensen.

    Dikke kus.
    fam. Rolink

  • 19 Augustus 2009 - 21:19

    Milou:

    Pienn, gelukkig ben je goed aangekomen en ik ben heel benieuwd naar je volgende verhaal! xx

  • 20 Augustus 2009 - 08:14

    Ies:

    Hi pien!
    heel gaaf wat je gaat doen:)
    heel veel plezier en succes!!!
    X

  • 20 Augustus 2009 - 13:02

    Rudi:

    Hoi Pien,

    je hebt nu al over belangstelling niet te klagen. We zijn super blij dat je veilig bent overgekomen en dat je inmiddels de eerste nacht in de "suitte" op de campus hebt doorgebracht.
    Ik hoop voor je dat er niet teveel enge beesten op je kamer zaten en dat je toch nog een beetje rust hebt kunnen pakken.
    V.w.b. al die knappe Amerikanen hebben we samen afgesproken dat dat er niet van gaat komen want in Nederland lopen genoeg knappe kerels rond.
    We spreken elkaar snel via Skype want dan hebben we er weer beelden bij. Veel plezier en geniet van het eerste weekend op Millersville.
    Mama en ik worden dit weekend in elk geval niet meer door jou uit de slaap gehouden. liefs Papa

  • 20 Augustus 2009 - 17:40

    Julian:

    haai pien:D

    ik hoop dat je het leuk hebt in Amerika?:d
    maak ok veel plezier:P
    en niet te veel hamburgers eten;)
    nou

    veel suc6 en plezier
    groetjes julian:D

  • 20 Augustus 2009 - 19:27

    Hanneke (Blaricum):

    Ha die Pien,
    Heb inmiddels van je ouders begrepen dat je een lange, maar goede reis hebt gehad. Deze week even doorbijten in jullie tijdelijke onderkomen! En dan kan het echte werk beginnen he! Nou zet m op! We blijven je volgen. Veel succes. Liefs van ons Eelco en Hanneke & kids

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pien

Jaar studeren aan Millersville University in Pennsylvania, USA!

Actief sinds 28 Juni 2009
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 66751

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2009 - 08 Mei 2010

Jaar studie in the States

06 Juli 2009 - 28 Juli 2009

Vakantie Amerika

Landen bezocht: